Klantenservice

Bedenktijd/retouren:

Na het verstrijken van de zichttermijn van 14 dagen wordt de koopovereenkomst een feit, tenzij de goederen intussen in ongeschonden, ongebruikte en ongeopende staat op de door Food2love aangegeven wijze zijn teruggezonden. Gezien de aard van de producten (voedingsmiddelen) kunnen geopende verpakkingen en vers artikelen niet retour genomen worden.

Retourzendingen:

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen de producten te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product retour te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Het retourbedrag wordt binnen 14 dagen retour geboekt op uw rekening.

U hoeft geen gebruik te maken van een retourformulier. U kunt uw retourmelding doorgeven per mail, telefoon of ons contact formulier.

“De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. De ondernemer mag wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.”

Voor retourzendingen verzoeken wij u telefonisch of per e-mail contact met ons op te nemen.
U kunt uw retouren inclusief uw naam en adresgegevens sturen naar Food2love, afdeling retouren, Oosterinslag 7, 3871 AL Hoevelaken
Binnen 14 dagen na ontbinding van uw overeenkomst ontvangt u het aankoopbedrag van het retour gestuurde product op uw rekening.

Indien tijdens het transport een artikel zodanig beschadigd is dat deze niet meer voor gebruik geschikt is, ontvangt u het betaalde bedrag van het betreffende artikel retour.
Frankeren retourzending.
De kosten van het verzenden van retouren naar Dieet Support Nederland komen geheel voor uw eigen rekening, tenzij gezien de aard van uw klacht, anders overeengekomen.

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@food2love.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Levertijd & verzendkosten:

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€6,95 voor bestellingen onder € 30,00
Gratis voor bestellingen vanaf € 30,-

Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Contact:

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

Food2love
Tel: 06-53330902
Mail: info@food2love.nl

Ons vestigingsadres:
Hogebrinkerweg 41
3871 KM Hoevelaken

KVK: Amersfoort nr. 31043010

BTW: NL8107.71.548.B.01

Klachten:

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@food2love.nl en we doen er alles aan om dit op te lossen.